Kråkebolle til utlån/salg
2 posters
Page 1 of 1
Kråkebolle til utlån/salg
Har en slik en :
http://no.reeflex.net/tiere/724_Tripneustes_gratilla.htm
den er veldig effektiv som algespiser , og jeg er redd den snart har ikke nok å spise igjen hos meg.
det er verdt å merke seg at denne arten har gift i piggene , som man bør unngå å stikke seg på den , sp. om man er allergisk)
en annen bakdel er at den i likheter med andre kråkeboller velter små koraller og andre "løse" deler , som ikke er festet skikkelig
http://no.reeflex.net/tiere/724_Tripneustes_gratilla.htm
den er veldig effektiv som algespiser , og jeg er redd den snart har ikke nok å spise igjen hos meg.
det er verdt å merke seg at denne arten har gift i piggene , som man bør unngå å stikke seg på den , sp. om man er allergisk)
en annen bakdel er at den i likheter med andre kråkeboller velter små koraller og andre "løse" deler , som ikke er festet skikkelig
Thomas Engels-  
- Antall Innlegg : 64
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2012-12-31
Re: Kråkebolle til utlån/salg
Om du ikke har solgt/lånt bort den, så er jeg interessert! Eneste problemet er at jeg ikke har mulighet til å hente den før om en måneds tid ca. Så såklart om noen dukker opp før det skal de få den men hvis ikke, så tar jeg den gjerne!
Edit: ser at det står den bør ha 500L akvarium, stemmer det? Isåfall kan jeg nok ikke ta den likevell, da jeg bare har 130L :
Edit: ser at det står den bør ha 500L akvarium, stemmer det? Isåfall kan jeg nok ikke ta den likevell, da jeg bare har 130L :
Re: Kråkebolle til utlån/salg
Det går bra å vente ei stund enda ser det ut til .
Dyret klarer seg nok fint med 130 l , ingen aning hvorfor den skulle trenge mer enn det.
Dyret klarer seg nok fint med 130 l , ingen aning hvorfor den skulle trenge mer enn det.
Thomas Engels-  
- Antall Innlegg : 64
Ryktepoeng : 22
Medlem siden : 2012-12-31
Similar topics
» Blandemaskin/mixer for avrettingsmasse til utlån?
» Kråkebolle som spiser en døende fisk (Chromis)
» Annemoner Bytter/Salg
» Avleggere for Bytting/Salg
» Kråkebolle som spiser en døende fisk (Chromis)
» Annemoner Bytter/Salg
» Avleggere for Bytting/Salg
Page 1 of 1