Snowflake eller Zebra?
3 posters
Saltvannsprat :: AKVARIER :: BIOLOGI
Page 1 of 1
Snowflake eller Zebra?
Hei! Jeg vil gjerne ha litt inspill og evt. erfaringer fra dere. Jeg skal da etterhvert sette opp et 540 rovdyr kar, med murene. Jeg har da valget i mellom snowflake og zebramurene.
Jeg hadde først tenkt å skaffe en Snowflake, fordi den visst nok skulle være så godt egnet for nybegynnere, men jeg er ikke helt sikker lengre, da jeg har hørt av flere at Zebramurenen ikke spiser fisk?? Om den ikke gjør det, har jeg kunne hatt klovnene mine med den?
Å ja, jeg vet at jeg trenger bedre utstyr enn til et "vanlig" saltkar og at de er eksperter på å flykte, det trenger jeg ikke å høre om og om igjen..
Jeg hadde først tenkt å skaffe en Snowflake, fordi den visst nok skulle være så godt egnet for nybegynnere, men jeg er ikke helt sikker lengre, da jeg har hørt av flere at Zebramurenen ikke spiser fisk?? Om den ikke gjør det, har jeg kunne hatt klovnene mine med den?
Å ja, jeg vet at jeg trenger bedre utstyr enn til et "vanlig" saltkar og at de er eksperter på å flykte, det trenger jeg ikke å høre om og om igjen..
TirilHaug-  
- Antall Innlegg : 346
Ryktepoeng : 29
Medlem siden : 2012-12-29
Re: Snowflake eller Zebra?
Jeg har ingen erfaring med murener, men har hørt at ingen er helt trygge sammen med annen, liten fisk.
For min del håper jeg du går for en zebra murene, synes de er finest..
Eirik Solberg-  
- Antall Innlegg : 235
Ryktepoeng : 14
Medlem siden : 2013-02-27
Tja, Snowflake er så mainstream..
TirilHaug-  
- Antall Innlegg : 346
Ryktepoeng : 29
Medlem siden : 2012-12-29
Similar topics
» Ptereleotris zebra
» noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?
» Korall-revene har sluttet å vokse eller er i ferd med å erodere bort.
» noen som har knapper og skiver osv de vil selge eller bytte?
» Korall-revene har sluttet å vokse eller er i ferd med å erodere bort.
Saltvannsprat :: AKVARIER :: BIOLOGI
Page 1 of 1